For mycket dansfilm.

Ja, jag har sett THIS IS IT tva ganger, tva dagar i rad. Varfor akte jag med Zara! Varfor kollar vi alltid pa dansfilm? Och varfor kan inte jag skaka rumpan som tanzanerna och serengeti-leoparden!? Idag blir det i alla fall cool Bruce Willis film. Vi har ingen tv eller dator hemma, sa vi aker till Millimani City for att glo pa TV genom skyltfonstren. Det ar underbart.
Igar var det meningen att vi skulle aka upp till Arusha, men det blev andrade planer. Det finns for mycket att fixa infor Orphan Games i Dar, vi borjade med en plan idag, vilket gjorde att vi fick sitta pa olika dalla dalla i tre timmar. Har inte bestamt mig om jag alskar det, eller hatar det an.
Haromdagen upptackte jag nagot underbart i det har landet. Nar ja gick pa en gata gick min sko sonder, jag tog upp den och sa pa skoj till Zara ''Min sko gick sonder! Jag behover en FUNDI''. Da kommer en man upp till mig, tar min sko i ena handen och min hand i den andra, gar med mig tre meter. Satter mig pa en bank, ger skon till en annan kille. Den andra killen syr ihop den pa 30 sekunder och jag kan vandra vidare igen. Hela kalaset kostade mig 2,50kr. Underbart!
Har slungas man verkligen mellan kontraster. Efter forsta biobesoket pa This Is It, bion ligger i ett stort kopcentrum som ser ut som Birsta City, gar vi mot bion kor ivag pa en asfalterar vag. Vi stannar lydigt i en korsning for att vanta pa att fa gront. Vi sitter i flera minuter och undrar varfor inget hander, da utbrister Javi ''OH, I thought for a wile that we were in a developed country!'' rodljusen fungerade sjalvklart inte eftersom det ar stromavbrott i halva stan! Sen svanger vi in pa en lervag och allt ar som vanligt.
I onsdags var vi pa Kareoke night pa Irish pub och traffade lite folk. Zara bjod pa lite finsang och har komemr lite bilder pa hur solbranda vi ar! Eller hur svart Zara ar och hur jag har en mer rosa ton.

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0