23/10

Hej och ha vad tiden gar. Nu siter vi p en resturang och vantar pa att Javi ska sluta prata. Vi har mycket att gora idag, planen ar att besoka 5 barnhem, u nar vi antligen fatt tillstand att fortsatta. Ska bli sa spannande!
Annars har jag varit pa sjukhuset, hade sa himla ont  magen, nagot jag aldrig brukar ha. Vi malariatestade oss och lite annat. Dock inget fel! Jippi. Sjukskoterskan som tog mitt blodrov hade i alla fall mord i blicken nar hon hog mig i fingret. Tvatta handerna ar overskatatt och att dra pa lapparna strangt forbjudet. Vi ska nog sla pa stort och ta oss ett maskpiller till veckan.
Ikvall ska vi pa lite afrikanskdans, reggae och annat. Evenemanget heter WAHAPAHAPA, yeah you heard me. Vagbeskrivning var annu mer klockren, det ar i Hugo's bar. Vart ligger Hugo's bar? Opposite Hugo's house. Jaha!

Kommentarer
Postat av: söta mor

om du följer den vägbeskrivningen, kommer du till mig och min lilla stuga.Här har det falllit lite snö nu på morgonen.Vi eldar spisen och väntar till att korslaget ska borja. PUSS PUSS

2009-10-24 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0