Tappar ansiktet.

Nar jag for en gangs skulle pa flera manader slutar att svettas, sa branner jag ansiktet! Inom nagra dagar kommer jag helt lugnt ha nytt skinn pa nasa och kinder. Pole!
Haromdagen kom Zaras Jimmy med godsaker fran landet i norr. Vi blev overlyckliga! Plus att det ar sa roligt att se nagon drabbas av den forsta karleken det har landet ger med storm! Han ar stortforalskad, och vi skakar pa huvudet och pustar. :)
Orphan Games var ett otroligt lyckat event! Jag ar sa glad att jag fick delta! Vi borjade med att krypa ut tidigt tidigt pa morgonen for att aka till stadion. Jag lyfte fotbollsmal, krattade ut en stor jefla sandhog till langdhoppet och knot samt snorade ungefar 200 par skor. Som ansvarig over langdhoppet gjorde jag, zara och V ett underbart jobb, safort barnen forstog hur man skulle gora nar man hoppade. Sen var det mycket mys med barnen, lata de ta pa all var vita hud och konstigt mjuka har. Primiarmisistern kollade forbi med halva armen och underbart spelat av Mzungu Kichaa. Kolla in honom pa Youyube eller Myspace, han spelar asskon musik.

Det trakiga var att nar primiarministern dragit, drog aven all sakerhet och det rann in manniskor lagom till middagen som ville ata. Det varkte verkligen i hjartat nar vi maste saga nej till hungriga ungar for att maten inte rakte. Allt blev som en motsagelse nar vi ar har for att hjalpa utsatta barn, men maste saga nej till nagra.

Annars kan jag meddela att min telefon blivit stulen igen (det var inte mitt fel) och mitt nya nummer ar:

+255 688 024 962

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0