Fredag 4/9

Nu är de personliga breven iväg skickade till rektorn i Moshi. Nu hoppas vi bara att han vill ha oss! Vi båda väntar fortfarande på att få tillbaka våra pass med visum, men jag känner ingen panik än så länge. Eller som min syster skulle hävda, känner jag aldrig panik.
Jag håller även på att vända ut och in på min garderob för att se vad som får följa med hela vägen. Jag vill bara ta med sånt som jag kan slänga sen, för de kommer säkerligen aldrig bli rena igen. Byxor och bastoppar blir det mest, för jag tänkte sy upp några kjolar där nere.
Fick en förfrågan att komma på Karibu Café på St. Jacobsgården den 29 september, har inte kunnat bestämmt mig än, eftersom jag åker på morgonen dagen efter. Vore dock skitkul att få vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0