Onsdag 16/9

          Vid den här tiden om två veckor sitter jag och Zara på ett plan till Nairobi, det är ju helt sjukt. Man känner verkligen att det börjar närma sig, det pirrar i hela kroppen. Alla jag träffat säger att jag ska vara borta så länge, så det är först nu jag börjat få min resefeber. Speciellt efter ett tårfyllt avsked av två av mina bästa vänner i Göteborg i måndags. Nu får vi så lov att klara oss utan varandra, men Friday i Africa fixar allt.
          På tal om Göteborg kom både jag och Elin hem med en varsin dunderförkylning, jag ber att det inte ska vara svininfluensan. Då måste jag ju ligga i karantän och då har jag inte tid att packa! Skickade iväg minn pass till Kenyanska Ambassaden igår, så nu måste man stå ut med ännu lite mer oliiiiidlig väntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0