Tisdag 29/9

Idag var det födelsedagskalas på Reffelmansvägen 1b. Det åts paj och tårta i mängder och vår lilla lägenhet fylldes till bredden med släktingar. Det var oerhört mysigt och jag blev så glad att alla ville komma bara för att jag fyllde 20! Men ja, nu är jag 20 och det firade jag bland annat  med att gå på systemet kl 12 på en måndag. Jag och alkisarna.
Idag ska väskan packas och det är bara jag som tror att allt får plats. Den kommer bli tung, men behövlig. I lördags sa jag hej då till mina vänner uppe i Sundsvall, vilket blev väldigt lyckat och de är så snälla. Blir alltid lika förvånad när människor man bryr sig om bryr sig så mycket tillbaka. Det har i alla fall förgyllt min resa med vackra gåvor. Tobias hade tagit sig tid och gjort en jätteläcker tavla! En berlock med ett hemligt meddelande från Emelie! En toppenbra dagbok från Kajsa, Karin och Elin! Framförallt ett halsband från min familj, med personliga berlocker som bara är mitt! Att få saker botar ju inte min resefeber speciellt bra heller! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda A

Åh, vad jag blev avundsjuk på halsbandet till vänster!

2009-11-07 @ 09:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0