Allt for mycket att gora pa varldens lugnaste stalle.

Dagarna har varit hektiska nu pa senaste tiden. Kliva upp till jobbet, komma hem och underhalla gaster, ga tillbaka till jobbet. Jag har deckat i sang de senaste tva veckorna.
Det har varit roligt att ha Zara har, aven fast det varit trangt att sova tre personer i vart allt for varma rum! Inte nog med det, Vicky bestammde sig for att komma, da vart man 4!
Vi hade jatteroligt i alla fall forutom en liten icident som jag nu ar lite stolt over. Jag har blivit slagen for forsta gangen i mitt liv. Om da alla ganger Lina daskat till mig inte raknats. Det har var ett riktigt brak och jag tog tag i en killes arm i lite fel tidpunkt och fick en small i ansiktet. Du ar ju bra primitiv sa jag och gick darifran.
Imorgon ska jag pa brollop, vilket kommer bli toppen! Dagen efter aker jag till Zanzibar ochlever ett liv utan varken el eller vatten. Stackarna har varit utan el pa hela on sen 6 manader tillbaka, men ar lovade att fa tillbaka den lagom till festivalen slutar.

Och jag har borjat virka igen. Grabbarna har ar galet duktiga!

Poa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0