Onsdag 26/8

          Nu ligger min sista feting lön på kontot och jag kan äntligen börja förbereda allt inför resan! Jag är så exalterad så jag tror jag spricker snart. Speciellt när jag pratar med Zara i telefonen, då blir jag alldeles pirrig i magen och vill åka på en gång!
          Idag har jag varit relativt effektiv, skickat iväg visumansökan till Tanzania, vilket krävde ett bösök på expert där jag fick ta mindre smickrande ID-kort. Sen har jag också pratat med en jättetrevlig tjej på BIG TRAVEL som har fixat med biljetterna åt oss. Vi fixade öppna biljetter, så om det går fel kan jag komma hem och om det går rätt behöver jag inte åka hem förns om ett år! Men då blir nog mamma ledsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0