Klippkort.

Idag har jag sa mycket att beratta, att jag overvager att inte skriva nagonting. Men okej da, jag ska forsoka sumera de senaste dygnen.
borjan av den har veckan har varit oerhort underliga och sorgliga. Men har hort att et ar valdigt vanligt, nar allt svammar over och man inte vet vad man ska gora av alla intryck, bade de glada och de sorgliga. Men all energi forsvinner och man kan inte varja sig fran att bli arg nar nagon tar tag i en och ropar "viting" i ansiktet pa en. samtidigt kan de ju ha nagot att gora med att jag fick urinvagsinfektion och doktorn ville lagga in mig. Men jag rymde och ater nu 3 sorters piller i 10 dagar. Inte vidare kul, men anda en bra tidpunkt eftesom vi anda ska till Arusha snart.

Jag ligger i fosterstallning i ungefar 48 timmar, tills Zara drar upp mig och ber mig halla hennes hand nar hon maste ga till doktorn. Vid det har laget har vi en egen doktor, han kanner oss och later oss lasa vara egna resultat och forklara varfor vi blivit sjuka. Snall bwana. Hon hade hemska bakterier i magen, sa nu gar hon ocksa pa piller, fast i 7 dagar. Vi ar ett harligt par hon och jag. Det marktes att hon behode lite piller, for hon har vackt mig tva natter i strack genom att prata med mig eller klappa pa mig. Nu sover hon i alla fall. :)

Igar var vi pa musikfestival har i Dar es Salaam. Det var det mest valorganiserade event jag varit pa i hela mitt liv, och undrade ett tag om jag fortfarande var i Tanzania. Det var ingen mindre an Busta Rhymes som spelade. Sager er sakert inte sa mycket, men det gor inget, for jag hade inte heller nagon aning om vem det var. Nu vet jag. En dryg hiphoppare som pratar mer skit an spelar musik. Det var annars hip hop hela kvallen, och da inte san dar gullig hip hop som jag tycker om. Utan hardcare all the way-hip hop, jag svmmade nastan av uttrakning nar det var klart. Vi hade i alla fall trevligt sallskap. Det gjorde ju att man kunde ignorera musiken ibland. :)

Nu tar min Internettid ut, och jag ar hungrig. Har glomt bort att ata. Igen. PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0