1 okt

Sitter nu pa ett svalt Internetcafe i Nairobi, Kenya. Vi fick jattemycket hjalp pa flygplatsen, fick ga fore i kon, ett hostle fixat och en taxi som vantade pa oss. Vilket var bra, eftersom vi var vimmelkantiga av allt flygande och hur trotta som helst. Pa hostlet gick vi upp pa taket och njot av att vara framme och av Nairobis nattljus.
Jag blev dock behandlad som en drug lord pa Heatrow. De tog mina camingbestik och drogtestade min vaska. Muddade mig grundligt over hela kroppen, vilket mest var mysigt (haha)... Sen innan vi skulle satta oss pa bussen till planet gjorde de ett sticktest pa... MIG! Kollade mitt pass och final destination. Jag skrattade at honom, och han skrattade at att vi var sa tokig att vara borta sa lange.
Efter en skumpig bussfard ner pa stan, har vi fortfarande inte lyckats smallta att vi ar framme! Vi gor nagot man egentligen bara ska dromma om. Vi ar sjuka i huvudet. Om ingen redan visste det.

Kommentarer
Postat av: Elin

JIPPIE!!!! Underbart att komma fram va??? =) Ja på heatrow tog dom ju mig med och gjorde samma sak typ. Jag hade ju också bestick i väskan och jäklar vad sura dom blev på en!

2009-10-01 @ 12:07:54
URL: http://ejleeno.blogg.se/
Postat av: erik b tanzborn

Härligt att få följa med på din resa Frida! Tack för din insats på musikcafet!

Jag vet inte riktigt vilka "vi" är på din resa...men jag önskar dig och er Guds välsignelse på er resa!

Kram

Erik

2009-10-01 @ 14:16:19
Postat av: Kajsa

Jag förstår inte att ni är där fast jag läser det, jag tror att du sitter i Gnarp och ljuger för mig!

Ha det så bra, Love you:D

2009-10-01 @ 17:05:25
Postat av: Linnea Grunnesjö

TJABBA! Karibu Africa!!! GÖTT NICE UNDERBART att ni är här, nästan, eller inte alls, men i nairobi. 0759335174, det är mitt mobilnummer. Kom och hälsa på oss!!! Mina tyska kollegor hälsar att ni är välkomna. Jag kommer dock vara borta till typ 14e eller mer, i Malambo där det inte finns mobiltäckning, men vi hörs, verkligen, sen typ. vart ska ni vara någonstans? Karibuni sana

2009-10-01 @ 22:06:04
URL: http://linneagrunnesjo.blogspot.com
Postat av: helen tanzborn

Hallojs!!! Hurra att resan gick så bra! Grattis! Tänk ni är redan där.... ihiii... längtar så oerhört att få "komma efter". TAck för ditt snack och dina foton på caféet! Du är skön!!! och precis som Linnea -oerhört modig!!! Jag gillar er! Kram

Helén

2009-10-02 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0