Ostafrikas storsta marknad.

Det ar just vad vi har besokt idag! Det var stort, svettigt och luktade. jag gillade det. Vi shoppade outfits till Halloween, vilketarnasta helg, och vart supercoola tema ska jag inte avsloja an! Annars snodde en kille Zaras telefon,men tappade den nar Zara skramde honommed en ond blick av ge-tillbaka-den-annars-skriker-jag-och-da-kommer-de-branna-dig-levande. Vilket later brutalt,men aven sant i den har delen av varlden. Man ar ju visserligen dum nar man gar till sanna dar stallen, man blir ju alltid lika less på allt "mzungo" hit och "mzungo" dit. Jag vet att jag ar vit! Det var också en bra dag, fylld med många skratt. Sen var vi på European Film Festival och såg en sjuk animerad fransk film och en deprimerande italiensk. Det var mysigt, for det svalkade så skont i biosalongen. Nu maste jag gå och halla en hink vatten over mig och sen sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Hej tjejen :)

Ja du får vara med om lite allt möjligt märker jag ;) Jadu, tjockmagen bara växer, har passera 30 veckor nu, så 10 kvar :) Är beräknad 3 januari, så jag hoppas på att knipa ihop över nyår, sen får den komma när den vill ;D hehe. Cengiz kommer att komma hit om c. 1 månad, LÄNGTAR! :D Hoppas allt är bra, och va försiktig!! Kramar

2009-10-26 @ 18:06:45
URL: http://bumsi89.blogg.se/
Postat av: Snygg-Erik

Tjena Lillskit! :)

Shit vad du är på äventyr då! Det var inte illa.

Själv sitter jag i kalla Falun och tittar in i väggen :P

Kram//"Snygg"-Erik

2009-10-26 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0