24/9

       Nu är det inte långt kvar. Dagarna går så fort, men jag bibehåller mitt lugn och läser mitt mantra.."Hakuna Matata...Hakuna Matata". När jag tittat på kommande tv-program som börjar 1 oktober, 12 oktober osv, så pirrar det i magen! Jag kommer inte se det, jag kommer se något annat, men vad!?
        I veckan var jag med storebror till Sundsvall och gick på både Naturkompaniet och Wått&Torrt för att utrusta mig. Vindjacka, campingbestick och myggnät. Jag kan erkänna att jag var helt utanför mitt element, tur att brosan kunde guida mig genom träsket av märken och innovativa lösningar. Nu klarar jag även Kilimanjaro.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hej Frida! Nu djävlar är det snart dags! Har du fått tag i hennes mail? Vet du om hon redan är där nere?



Mvh Jimmy

2009-09-28 @ 14:53:35
URL: http://croona.blogspot.com
Postat av: Malin B

Hej! Tack så jätte mycket :) Jag är jätte glad över att jag ska bli mamma :D



Hur är det med dig? Vad gör du? ;)



Puss o kram!

2009-09-28 @ 21:44:02
URL: http://bumsi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0