Jumatato.

Jag tar tillbaka allt positivt jag nagonsin sagt om barn, jag ser de enbart som barare av sjukdommar. Som till exempel den halsfluss jag nu rakat ut for. I lordags kvall svullnade halsen ihop och jag deckade i sangen helt utmattad. Forvanansvart nog behovde jag inte vanta i flera timmar, utan dokton kunde se mig direkt. Eftersom jag hade svart att andas sa testade han aven mitt blod, men far inte de resultaten forns pa onsdag. Tur var att jag var i Dar och kunde ga till ett riktigt sjukhus.
Eftersom jag numera ar nalradd, sa grat jag givitvis floder nar de tog mina prover, och ratt hade jag att gora det, for jag har nu ett stort blamarke over hela armbagen. Doktorn var i alla fall snall och gav mig inte 1000mg pencillin i tre olika former som de brukar, sa jag ar anda tacksam.

Annars ar det harligt att Zara ar har! Hon far hjalpa mig med barnen pa dagarna. Hon bor i vart lilla rum ocksa, som ar lite for varmt med tre personer!

Nu ska jag forsoka ringa mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0