Hakuna matata.

Varfor tycker jag att det ar Hakuna Matata att jag har glomt min nyckel hemma. Och rakat gett bort mina sista pengar for att betala for Internet. Men det ar Hakuna Matata, finns ju inget att gora at.
Mina eftermiddagspass pa The Center borjar alltid vid olika tider, vilket ar tur. Igar vaknade jag och upptackte att jag ville krakas, kom pa att jag bara atit annans till lunch och var darfor, markte att jag var sen och skulle slanga pa mig klader, men allt utom en kjol var lag i vatten for Jimmy bestamde sig att antligen ta itu med den. Kjolen visade sig vara trasig, och jag fastnade i den. Hoppandes omkring for att forsoka fa av mig den i panik. Jimmy brottode ner mig och forsokte laga, men det visade sig att saxen var det enda ratta. Jag lugnade ner mig, hittade en kanga och sprang till the Center, en timme sen. Visade sig att ungarna annu inte kommit och att jag egentligen var tidig. Jag pustade ut och kollade nar Saidi hackade fram en skulptur.
Hur mycket oreda det an ma ha varit innan jag kom ivag, loste sig nar jag gick darifran. Leendes och lycklig over att barnen faktiskt forstatt vad jag lart dem! Grammatik dessutom, som jag knappast kan sjalv! Hoppandes hem av lycka somnade jag utmattad i vart lilla rum.

Ikvall kommer Zara! Ska bli kul att fa prata svenska, hoppas jag kommer ihag hur man gor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0